ثبت نام 918 هیئت مذهبی گیلان در سامانه بیرق
کد خبر: 3921315
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

ثبت نام 918 هیئت مذهبی گیلان در سامانه بیرق

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تعداد ۹۱۸ هیئت در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند، یادآور شد: بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک در دهه اول محرم میان هیئت‌های مذهبی استان توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار هیئت‌های عزاداری استان در دهه اول ماه محرم، اظهار کرد: تعداد ۷۹۳ هیئت مذهبی در استان گیلان دستورالعمل‌های بهداشتی را به درستی رعایت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار عدد ماسک در دهه اول محرم میان هیئت‌های مذهبی استان توزیع شده است، تصریح کرد: هیئت‌های عزاداری در دهه دوم نیز مانند دهه اول ماه محرم، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد مشکلی برای مردم نباشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام ۵۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئت‌های مذهبی سراسر استان خبر داد و گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برای مقابله با ویروس کرونا در برگزاری جلسات عزاداری هیئت‌های مذهبی همکاری‌های لازم را با ستاد استانی مقابله با کرونا در دهه اول محرم انجام داده است.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: جلسات مختلفی قبل از شروع ماه محرم با هیئت‌های مذهبی، مسئولان هیئت‌های سیار، هیئت‌های زنجیرزنی ثابت، مسئولان برگزاری روضه‌های خانگی و بانوان فرهیخته استان درخصوص چگونگی برگزاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۹۱۸ هیئت در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند، یادآور شد: بسیاری از هیئت‌های مذهبی در سطح استان مراسم عزاداری دهه اول محرم را پرشور برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha